Klacht POSTNL: verzending kwijt geraakt

Klachtnummer
# 150614
Gebruiker
appie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

levensmiddelen pakket naar mijn dochter in Dublin gestuurd met Postnl 0p 16 nov. 2015 nooit aangekomen oorzaak pakket als verloren beschouwen klacht gemeld fout erkent. Krijg alleen de verzendkosten vergoed verder niets ,dit is toch niet terecht ??.
Barcode met verzenden is 3SKABA1844261 Behandelnr.is lasenummer is 02480676

De oplossing

Wil alles vergoed krijgen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Muijsers,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Erg spijtig te vernemen dat uw zending naar Dublin niet is aangekomen. Er is inmiddels onderzoek gedaan, maar u bent het niet eens met de uitslag van het onderzoek en u wilt graag een schadevergoeding. Ik wil u hier graag verder over informeren.

    Ik heb het onderzoek bekeken. Helaas kan ik de uitslag hiervan niet wijzigen. Mijn collega heeft haar uiterste best gedaan de zending te vinden. Dit is echter niet gelukt.

    U heeft de zending verzonden zonder aanvullende dienst. Mocht een zending dan vermist of beschadigd raken, is er jammer genoeg geen recht op een eventuele schadevergoeding behalve de verzendkosten.

    Ik kan in dit geval helaas niets voor u betekenen. Ik wil u uiteraard namens PostNL mijn excuses aanbieden voor deze vervelende situatie.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    appie
    Datum
    U schrijft dat het pakket op vr 4 dec. 2015 23:10 IE Afhaalpoging geslaagd dus afgehaald door iemand die zich heeft uitgegeven voor mijn dochter die persoon heeft zich dan moeten legitimeren dan is het niet verloren maar is het diefstal en dat valt wel onder jullie pakket diensten . Groet Albert Muijsers
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Muijsers,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Het is zeker onprettig dat uw zending niet is aangekomen bij uw dochter in Dublin.

    Graag wil ik u verder helpen, maar dit kan ik helaas niet. Uw onderzoek is afgerond en hier, zoals mijn collega ook aangaf, kunnen wij de uitslag helaas niet aanpassen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?