Opgelost door POSTNL: Verzending vertraagd

angry Opgelost
Nikitag

2 dagen krijg ik telkens het bericht verzendig vertraagd en dan word deze weer een dag later bezorgd. Attans dat zeggen ze

Eerlijk zijn over wanneer het bezorgd word!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Spijtig genoeg had uw pakket wegens omstandigheden vertraging opgelopen waardoor de bezorging twee werkdagen is uitgesteld. Excuses hiervoor. De bezorgverwachting in de Track & Trace houdt geen rekening met deze vertraging waardoor de afleverdatum kan afwijken van de verwachting. Ik zie dat u uw pakket gister heeft ontvangen van de bezorger. U kunt in het vervolg uitgaan van de bezorging zodra de status op ''Bezorger onderweg'' staat.

Nikitag
Een slap excuus!