Opgelost door POSTNL: Verzending vertraagd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 348624
Gebruiker
Nikitag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 dagen krijg ik telkens het bericht verzendig vertraagd en dan word deze weer een dag later bezorgd. Attans dat zeggen ze

De oplossing

Eerlijk zijn over wanneer het bezorgd word!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig genoeg had uw pakket wegens omstandigheden vertraging opgelopen waardoor de bezorging twee werkdagen is uitgesteld. Excuses hiervoor. De bezorgverwachting in de Track & Trace houdt geen rekening met deze vertraging waardoor de afleverdatum kan afwijken van de verwachting. Ik zie dat u uw pakket gister heeft ontvangen van de bezorger. U kunt in het vervolg uitgaan van de bezorging zodra de status op ''Bezorger onderweg'' staat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nikitag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een slap excuus!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen