Klacht POSTNL: Verzendkosten betalen van een aangenomen pakketje
Details
De klacht
Goedemorgen,2 weken geleden een envelop ontvangen (via Marktplaats iets gekocht)
Natuurlijk opengemaakt, maar na een week krijg ik voor de 2e keer (1e pakketje was vorige maand, ook door afzender te weinig port betaald maar heb ik WEL betaald via automatische afschrijving (6,95) een kaart of ik ALWEER 5,84 euro wil betalen omdat de afzender dus weer niet bekend is bij jullie.
Nou heb ik dit al een keer gedaan maar om nu alweer voor iemand anders te gaan betalen vind ik toch wel erg vervelend!
Als jullie zelf al zien dat er te weinig port op een poststuk zit horen jullie dit bij de ontvanger eerst te melden zodat het poststuk geweigerd kan worden, en NIET na bijna een week een kaart sturen of ik het bedrag wil overmaken! Ik lees net precies dezelfde klacht bij een ander en de oplossing is voor mij duidelijk, ik stuur de kaart terug. Hoop dat de zaak hiermee is afgedaan.
Met vriendelijke groet, C. Dona
Betaalcode Z1116042281
De oplossing
Ik wil niet de portokosten van een ander betalen die "bewust" te weinig port erop plakt!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.