Klacht POSTNL: verzendkosten

# 82035
anoniempje

Geachte heer of mevrouw,

Vandaag 25 oktober 2014 kreeg ik een kaartje van Postnl met het verzoek om de verzendkosten te betalen voor een poststuk. Ik ben op de site geweest om de foto te bekijken en wat blijkt de afzender is niet bekend en ik zie alleen een witte enveloppe met mijn naam erop getypt. Kan hier ook niet uit opmaken wat of van wie het zou moeten zijn. Ik ben van mening dat het ongepast is om mij te vragen om de verzendkosten alsnog te betalen, het is niet mijn probleem dat er geen geadresseerde bekend is. Ik denk dat ik hiermee voldoende gezegd heb.

Geachte mevrouw Van Beusekom,Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen voor een poststuk dat aan u gericht was. Graag reageer ik hierop. We hebben een brief of kaart bij u bezorgd die niet gefrankeerd was. Ik snap dat u het niet eens bent met deze portokosten, omdat u deze kaart of brief niet zelf heeft verstuurd. Ik wil u vragen de sticker te verwijderen en de kaart ongefrankeerd terug te sturen met de melding 'afgeboekt in overleg met KS 13-11-2014'. Ik verzoek u vriendelijk de melding op onze website af te sluiten. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten. Met vriendelijke groet,
    Tineke