Klacht POSTNL: Verzendkosten

jenicaotilia

Geachte heer, mevrouw,
Onlangs kreeg ik een kaart in de brievenbus met de mededeling dat ik 1x € 2,- moeten betalen doordat de verzender of ontvanger onvoldoende portokosten betaald heeft. Wie mij deze post gezonden heeft wet en we niet want de postkaarten zelf waren er niet bij.
Ik vind dit onredelijk; postnl kan wel tientallen kaarten naar mij sturen met de mededeling dat de verzender of ontvanger te weinig port heeft betaald.

Jenica Otilia Curelaru
Kamelenspoor 479
3605TH Maarssen

Graag alle documenten sturen waaruit blijkt dat onvoldoende betaald is.

Geachte mevrouw, heer Curelaru, Hartelijk dank voor uw reactie waarin u aangeeft een portokaart te hebben ontvangen. Graag reageer ik hierop. Uit onze gegevens blijkt helaas dat er geen gegevens beschikbaar zijn bij de door u opgegeven code. Ik heb de portokaart dan ook voor u afgeboekt. U kunt de sticker van de portokaart verwijderen en erop vermelden "Afgeboekt iom KS 4-9-2014". Vervolgens kunt u de kaart in de oranje brievenbus deponeren. Mocht u een herinnering ontvangen van deze kaart, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet,Tineke