Klacht POSTNL: verzoek tot betalen portokosten

bou

Ook ik heb een verzoek tot betalen van portkosten gekregen terwijl ik niets verstuurd of ontvangen heb. Blijkbaar heeft iemand uit mijn naam gehandeld. Raar want het huisnummer op het verzoek klopt niet. Misschien moet postnl eens onvoldoende gefrankeerde pakketjes gewoon niet bezorgen ipv mensen lastig te vallen.

bou
    vervolg: heb gebeld naar postnl en die zouden het verder afwikkelen. Want ik zelf heb niets verstuurd of ontvangen gekregen in die periode. De kaart tot aanmaning is ook nog eens gericht aan een verkeerd huisnummer 75-B. Ga die mensen lastig vallen aub.
    Ben er klaar mee. Helemaal nu ik vandaag een herinnering tot betalen van portokosten heb gekregen. Ik had dit toch telefonisch geregeld?? Kan dit gebedel om geld stoppen?
    betaalcode op kaart is :R02.141216.003770
    betaalcode op kaart is :R02.141216.003770
    Geachte heer/mevrouw,Dank voor uw bericht. Ik heb kunnen zien dat de portokaart onterecht is geweest. Vandaar dat u de sticker mag verwijderen en de kaart mag retourneren. Wel met de melding 'afgehandeld in overleg met klantenservice PostNL'.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL