Klacht POSTNL: Verzonden pakket niet ontvangen door de geadresseerde.

Klachtnummer
# 576877
Gebruiker
Eric
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketje verzonden naar zuid afrika , en pakketje is zoek geraakt , is niet meer te volgen. Verzekerd verzonden , maar kan post.nl nergens naar vragen. Ze zijn onbereikbaar

De oplossing

Geld terug want het is verzekerd verzonden, en anders alsnog bezorgen en me laten weten waar het pakketje is in zuid afrika.
Tracking nr : CL199435459NL


Geachte heer Essink,


Zoals bes[roken stuur ik u de link waar de geadresseerde de zending kan volgen en eventueel met de klantenservice aldaar contact kan opnemen. Over de hele wereld zijn er vertragingen.

http://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/


De klant kan ook mailen naar de klantenservice

customer.services@postoffice.co.za of bellen 0860 111 502



Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u in de toekomst nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.



Met vriendelijke groet,

Etje Kruithof
Klantenservice Consumenten







es-03












Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen