Klacht POSTNL: Via Greetz zou er op 20 december 2019 een kaart bezorgd worden, deze kaart werd 3 jan 2020 bezorgd.

Sjorsteun

Post te laat bezorgd

Op tijd bezorgen, DIt is schandalig.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

Sjorsteun
Geen oplossing. Ze begrijpen niet hoe het kan dat de kaart 2 weken later is bezorgd. Ik begrijp het wel. Het is gewoon te gek voor woorden hoe er met je post wordt omgegaan voor een dienstverlenend bedrijf.