Klacht POSTNL: Via Greetz zou er op 20 december 2019 een kaart bezorgd worden, deze kaart werd 3 jan 2020 bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413990
Gebruiker
Sjorsteun
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post te laat bezorgd

De oplossing

Op tijd bezorgen, DIt is schandalig.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjorsteun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ze begrijpen niet hoe het kan dat de kaart 2 weken later is bezorgd. Ik begrijp het wel. Het is gewoon te gek voor woorden hoe er met je post wordt omgegaan voor een dienstverlenend bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen