Klacht POSTNL: via internet postzegel gekocht

Klachtnummer
# 50346
Gebruiker
laika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

postzegel van 1,92 gekocht en betaald maar het uitprinten gebeurt niet er komt alleen een blanco print uit??lekker verdiend

De oplossing

zorgen dat het werkt en een snelle oplossing voor geld terug garantie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Zoelen,Hartlijk dank voor uw melding.Ik heb u vandaag gebeld en heb u hierin geadviseerd om het restitutieformulier te downloaden. U vindt het restitutieformulier via onze online assistente Noor op de website van de Online Verzendservice (zoekwoord: restitutie). Op het formulier leest u wat u meestuurt en wat ons (e-mail-)adres is.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen