Opgelost door POSTNL: Via Spanje Correos pakketje naar Nederland gestuurd maar ligt al een week bij douane.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 635873
Gebruiker
Hofstee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Waar blijft mijn pakketje

Gewenste oplossing

Dat het pakketje zo snel mogelijk krijg. Staat al een week stil bij douane postsorteercentrum zie ik in de track en trace staan.
Geboden oplossing
Opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag informeer ik u hierover.

    Onze inklaringsafdeling maakt de zending klaar voor invoer, dit kan tot 30 dagen duren. Er is geen mogelijkheid de afhandeling te versnellen.

    Voor de actuele status of het verwachte bezorgmoment, kunt u kijken op postnl.nl. Als u een PostNL-account heeft, kunt u door de barcode toe te voegen ook daar de zending volgen en updates krijgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen