Klacht POSTNL: vijf rouwkaarten niet bezorgd

Klachtnummer
# 414271
Gebruiker
PEETERSDIJKSTRA25
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 2 januari zijn in twee verzamelenveloppen 91 rouwkaarten verzonden vanuit Apeldoorn.
Er zijn vijf kaarten niet aangekomen. In Bleiswijk, Apeldoorn, Soest, Bergsenhoek en Gouda.
Ik verzoek u vriendelijk om na te gaan waardoor dit is ontstaan.
M.vr. gr. CP Uitvaartzorg cees@cpuitvaartzorg.nl

De oplossing

uitzoeken hoe dit is gebeurd en excuses aan de familie aanbieden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van rouwpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ten eerste mijn excuses dat dit is gebeurd. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Graag wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik heb hier een melding van gemaakt, mijn collega's nemen nog contact op met u hierover. Om de melding compleet de maken ontvang ik graag verdere informatie via een privebericht. Kunt u mij de volgende informatie nog aanleveren:

    - De naam van de nabestaanden;
    - Waar deze verzendset is ingeleverd;

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen