Klacht POSTNL: vijf rouwkaarten niet bezorgd

PEETERSDIJKSTRA25

Op donderdag 2 januari zijn in twee verzamelenveloppen 91 rouwkaarten verzonden vanuit Apeldoorn.
Er zijn vijf kaarten niet aangekomen. In Bleiswijk, Apeldoorn, Soest, Bergsenhoek en Gouda.
Ik verzoek u vriendelijk om na te gaan waardoor dit is ontstaan.
M.vr. gr. CP Uitvaartzorg cees@cpuitvaartzorg.nl

uitzoeken hoe dit is gebeurd en excuses aan de familie aanbieden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van rouwpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste mijn excuses dat dit is gebeurd. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Graag wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik heb hier een melding van gemaakt, mijn collega's nemen nog contact op met u hierover. Om de melding compleet de maken ontvang ik graag verdere informatie via een privebericht. Kunt u mij de volgende informatie nog aanleveren:

- De naam van de nabestaanden;
    - Waar deze verzendset is ingeleverd;