Klacht POSTNL: Vind dit schandalig.

jodokus37

Dat de door ons verstuurde verjaardagskaart voor een klein kind niet op tijd is aangekomen,5 dagen te laat.Bovendien was de kaart zwaar beschadigd en de inhoud zijnde €10 voor haar verjaardag verdwenen.

Uitzoeken hoe dit kan en door wie dit heeft gedaan.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de door u verstuurde verjaardagskaart, niet op tijd en zonder geld bij de geadresseerde is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is het adres van de geadresseerde?
    - Op welke datum is de kaart bezorgd?
    - Kunt u de beschadiging omschrijven?
    - Heeft de postbode hier een excuuskaart bij bezorgd?
    - Uw e-mailadres.

jodokus37
    Hiermede stuur ik U de gegevens wegens het te laat en beschadigd aankomen van een verjaardagskaart voor een kind van 4 jaar. ook € 10 was uit de envelop verwijderd.
    Het adres is Bliek 33. pc 2986 SB Ridderkerk.Verstuurd 19 oktober aangekomen 1 November 2019.
    De envelop was gescheurd en de inhoud zijnde €10 was er uit verwijderd.De kaart was ook zwaar beschadigd..
    De ontvanger heeft wel een excuus kaartje gekregen.Mijn Email is jdezoete@hetnet.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post. Ik kan me dan ook voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. Uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade niet vergoeden. Wel geef ik uw klacht door aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de beschadiging aan uw post, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. U ontvangt hier echter geen reactie op. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.