Klacht POSTNL: Voel me belazerd door uw bezorg systeem

Klachtnummer
# 354089
Gebruiker
BovenLucht#136
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou vandaag tussen half 9 en hal 11 mijn nieuwe telefoon krijgen van de kpn waarvoor getekend moet worden.
Ik heb dus speciaal vrij genomen om dit pakket te kunnen ontvangen en ik krijg om 9:45 een bericht dat de pakket bezorger mij heeft gemist en dat mijn pakket de volgende dag gehaald kan worden in zevenhuizen bij een afhaal adres.
Ik zit te wachten met 2 camera's 1 bij de deur en 1 hop de weg. De beste man is niet eens in de buurt geweest.
Nou begrijp ik best wel dat hij het misschien druk heeft of dat het rot weer is om uot je auto te stappen ,maar dit gaat mij te ver.

Ik eis daarom dat u mijn vrije dag gaat vergoeden en jullie bezorger aanspreekt op dit gedrag.

Dit slaat totaal nergens en op.

Ik verwacht dat u mij terug bel op mijn telefoon nummer om dit recht te zetten en anders gaat ik dit doorgeven aan mijn advocaat om mijn gelijk te halen.
Ik hoop dat ik u voldoende heb geinformeert.

Jan van vliet
Bredeweg 118S zevenhuizen
Tel. 0654704404

De oplossing

Mijn pakket bezorgen.
Ik bedoel wat kan er moeilijk zijn om een pakketje af te geven bij jullie klanten.
Ik stel voor . Bel uw bezorger en laat hem direct mijn pakket bezorgen zoals jullie adverteren op jullie website en tracé programma's.
U kunt toch wel iets nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed verlopen is. U geeft aan dat u een bericht kreeg dat de bezorger u gemist heeft, terwijl thuis aan het wachten was en de bezorger niet langs is geweest. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status van uw zending gecontroleerd. Mogelijk is er per ongeluk een verkeerde scan gemaakt waardoor de status aangaf dat de bezorger u gemist zou hebben. Volgens mijn informatie is het pakket namelijk later op de dag toch nog bij u afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is een indicatie, de chauffeur kan door omstandigheden op de route soms later of eerder aan uw adres toe zijn. Het tijdvak is daarom ook geen garantie. Mijn excuses voor de ontstane verwarring en de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen