Opgelost door POSTNL: Volgens POST.NL ontvangen pakket helemaal niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 390911
Gebruiker
mandy@boop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post.nl stuurt mij 13 september een mail, waarin staat dat ik mijn pakket ontvangen heb om 13.19. "Grappig" genoeg zag ik vlak voor die tijd wel het busje in de straat staan, maar er kwam niemand mij een pakketje brengen. Ik heb dus tot op heden mijn bestelling bij de Confetti Shopping Group niet mogen ontvangen.

De oplossing

Ik wil alsnog mijn pakketje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mandy@boop
    Datum
    Vandaag heb ik mijn pakketje van de buurman gekregen. Blijkbaar is het vorige week bij het verkeerde adres afgeleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mandy@boop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakketje bleek op het verkeerde adres te zijn afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen