Volgens de postnl app zou ik op 14 en 15 september brieven van kpn den haag ontvangen. Tot op heden niets gezien.
De oplossing
Dat ik deze brieven alsnog ontvang
2 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer, mevrouw Van Well,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Allereerst mijn excuses voor het feit dat de post tot op heden nog niet is bezorgd. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen. Zou u mij hiervoor kunnen vertellen of u naast de post van KPN nog poststukken mist? En zo ja, welke afzenders dit betreft? En om uw klantkaart compleet te maken, ontvang ik graag nog uw e-mailadres.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
PostNL klantenservice
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw klacht geregistreerd. Zo wordt er onderzocht of er bij u in de buurt vaker post niet aankomt. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie. Daarnaast heb ik de betrokken postvestiging over uw klacht geïnformeerd en hen gevraagd de medewerkers te informeren over uw vermiste poststukken. Ik wil u vragen om direct contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist wordt. Verder raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan u zo nodig alvast een nieuwe brief toesturen.
Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Geen post ontvangen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl kan niet meer achterhalen wat er met de kpn posstukken is gebeurd.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.