Klacht POSTNL: Volumekorting 2014

M.Beishuizen

Begin 2015 is de opgebouwde volumekorting van 2014 plotseling niet meer zichtbaar bij ons account van PostNL. Door de klantenservice van PostNL wordt gemeld dat er iets fout is gegaan bij het afhandelen van de volumekorting , maar dat de creditnota en de betaling in de 2e helft van januari zouden volgen. Helaas is het niet mogelijk een email te sturen van het bedrag t.b.v. van onze jaarafsluiting van 2014.
Vr 30 januari 2015 opnieuw gebeld met klantenservice. Creditnota zou per post verstuurd zijn en betaling is onderweg. Ma 2 februari niets ontvangen. Klantenservice geeft aan dat betaling en creditnota echt onderweg zijn.
Vr 7 februari niets ontvangen. Klantenservice gebeld en wordt na het aangeven dat het over volumekorting gaat telkens doorverbonden met een collega (5x!). De laatste collega verteld dat er bij de uitbetaling een technische fout is gemaakt en dat de betaling op ma 9 februari wordt uitgevoerd. Dit is reden voor een klacht! Graag per omgaande een oplossing!!

Onmiddellijke betaling van beloofde volumekorting.

Geachte meneer Beishuizen,Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat de volumekortingen inderdaad later dan gepland worden uitbetaald. De exacte datum weten wij niet. Dit zou 6 februari jl. zijn, maar deze datum is niet gehaald. Ik moet u vragen dit af te wachten. Het zal zodra de problemen zijn opgelost op uw rekening worden gestort.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL