Klacht POSTNL: Voor aangetekende stukken wordt niet aangebeld, maar in brievenbus gedaan.

Klachtnummer
# 557189
Gebruiker
Pietschols
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Aangetekende stukken worden zonder dat er aangegeven wordt in de brievenbus gedeponeerd. Ik heb hier de bezorger een keer op aangesproken, en die wist niet wat een aangetekende brief was en hoe deze te herkennen. Ik heb hierover al eens eerder een klacht ingediend, maar blijkbaar is dit een prioriteit van PostNL.
Ik betaal forse bedragen aan de verzenders om stukken aangetekend te laten versturen, echter is de meerwaarde dus nul.
Deze week drie aangetekende stukken ontvangen die alle drie zonder aanbellen in de brievenbus zijn gegooid.
Graag zou ik willen dat PostNL zijn bezorgers instrueert over de bezorging van aangetekende stukken en dat voor ieder stuk aangebeld wordt.

vriendelijke groeten

Gewenste oplossing

voorkomen dat dit in de toekomst nooit meer gebeurt: alle aangetekende stukken moeten aan mij persoonlijk worden overhandigd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw schrijven geeft u aan dat meerdere aangetekende brieven in uw brievenbus zijn bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat hiervan geschrokken bent zeker omdat de bezorger ook aangeeft de aangetekende brieven niet te herkennen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

    Ik heb uw melding dan ook gelijk doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze gaat de bezorger dan ook in een stevig gesprek wijzen op de gemaakte fouten in de bezorgprocedure. Ik verwacht dan ook dat een dergelijke situatie zich niet meer voordoet in de toekomst. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga ervanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen