Klacht POSTNL: Voor de 2e keer in 2 maanden tijd geen post ontvangen wat in de app aangegeven staat.

Klachtnummer
# 459009
Gebruiker
MelMigg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post ALWEER niet ontvangen

De oplossing

Zorgen dat ik mijn post alsnog ontvang

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u graag uw post op tijd ontvangt. De dag die in de app aan wordt gegeven is een verwachte bezorgdag. De foto wordt al vroeg in het proces gemaakt. Het kan voorkomen dat het poststuk vervolgens een vertraging in het proces tegenkomt, vooral als het zoals nu druk is. Nadat de verwachte bezorgdatum in de app komt kan het tot 5 bezorgdagen duren voor uw zending bij u binnenkomt, bezorgingen zijn van dinsdag tot en met zaterdag. Mocht uw zending na deze 5 dagen nog niet binnen zijn dan kan u contact met ons opnemen, zodat er een melding van gemaakt wordt en er intern naar gekeken kan worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen