Klacht POSTNL: Voor de 2e keer in 2 maanden tijd geen post ontvangen wat in de app aangegeven staat.

MelMigg

Post ALWEER niet ontvangen

Zorgen dat ik mijn post alsnog ontvang

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard snap ik dat u graag uw post op tijd ontvangt. De dag die in de app aan wordt gegeven is een verwachte bezorgdag. De foto wordt al vroeg in het proces gemaakt. Het kan voorkomen dat het poststuk vervolgens een vertraging in het proces tegenkomt, vooral als het zoals nu druk is. Nadat de verwachte bezorgdatum in de app komt kan het tot 5 bezorgdagen duren voor uw zending bij u binnenkomt, bezorgingen zijn van dinsdag tot en met zaterdag. Mocht uw zending na deze 5 dagen nog niet binnen zijn dan kan u contact met ons opnemen, zodat er een melding van gemaakt wordt en er intern naar gekeken kan worden.