Opgelost door POSTNL: Voor de 2e keer is het pakketje teruggestuurd naar de afzender. Levering al 2,5 maand onderweg.

content Opgelost
JC79

Voor de 2e keer is een pakketje van Deutsche Post International teruggestuurd naar de afzender, zonder dat er een briefje in de brievenbus is achtergelaten. Het gaat om dezelfde zending. Het gekke is steeds dat de zending in de brievenbus past. Ik was in al die periode thuis! Volgens de trackingmonitor heeft het pakketje bij de 2e zending 2 weken bij de supermarkt gelegen, die 30m van mijn flat bevindt. De eerste keer dat het pakket was verstuurd, was eind juli. Het hele proces heeft nu al 2,5 maand geduurd.

Een briefje achterlaten waar het pakket is achtergelaten! Goede communicatie! Voor de 2e keer al! Voor dezelfde pakket, dat nu al 2,5 maand onderweg is! In al die tijd heb ik al tientallen pakketten van USA, China, Frankrijk, Duitsland, UK, Italië gehad, die al goed zijn geleverd maar dit pakket na 2,5 maand nog steeds niet geleverd. In 2,5 maand kan net zo goed naar de winkel in Duitsland, net over de grens lopen en het daar ophalen!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw uit Duitsland verzonden pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

- of u op 3 oktober om 16:35 uur aanwezig was op het bezorgadres;
    - of uw deurbel op deze datum goed functioneerde
    - uw e-mailadres.

JC79
    Hieronder de antwoorden op uw vragen.

- Op 3 oktober om 16:35 uur was ik niet aanwezig op het bezorgadres.
    - De deurbel functioneerde op deze datum.
    - Mijn e-mailadres is yw.cheung@online.nl

De bezorger had geen briefje achtergelaten op mijn brievenbus.
    Het trackingnummer van de zending was me tot 18-10-2020 niet bekend, waardoor ik de status van de zending kan kon volgen.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Het spijt me dat u geen afhaalbericht in uw brievenbus heeft ontvangen. Ik heb dit gemeld bij de leidinggevende van de betreffende bezorger. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke medewerker binnen twee werkdagen aanspreken op de deze gang van zaken om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van het pakket voor een passende oplossing. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

JC79
Goed dat er iets aan wordt gedaan, maar ik was helemaal blij geweest als het pakje alsnog naar me toe was gezonden.