Klacht POSTNL: Voor de 4e keer mijn pakketje in de achtertuin gelegd.

Anouk

Al de 4e keer dat wordt aangegeven dat mijn pakketje is bezorgd, maar ik hem niet kan vinden. Vervolgens loop ik de achtertuin in en ligt die daar op een stoel. Stel je voor dat het een dure telefoon zou zijn die ik besteld had? Vind dit echt niet kunnen.

Hun bezorgers nagaan.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De track & trace code van de betreffende zending
    - Uw e-mail adres