Opgelost door POSTNL: Voor de 7e, 8e, 9e en 10e keer geen postzegelcode

wezzel

Ik bestel regelmatig postzegelcodes via de app, maar inmiddels voor de 7e, 8e, 9e en 10e keer geen postzegelcode ontvangen. Wel heb ik betaald. Na het betalen met de ING-app word ik teruggestuurd naar de PostNL-app, maar blijf ik hangen op de overzichtspagina. Ik word niet naar de postzegelcode gestuurd en ook staat er geen postzegelcode in de historie. Wanneer ik een postzegelcode aanschaf heb ik ook geen andere apps of webpagina's open staan. Vreemd genoeg kreeg ik bij de 5e transactie wel een postzegelcode.
Omdat er zoveel misgaat bij de postzegelcodes de laatste tijd begin ik ernstig te vermoeden dat er een bug in de app zit.

4x € 0,73 terug (oftewel € 2,92).

Geachte heer Gunnewegh,

Het spijt me om te vernemen dat dit wederom niet soepel is verlopen. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt met het verzoek om deze kosten weer naar u te laten overmaken. Maar ik heb ze ook verzocht om telefonisch contact met u op te nemen om te kijken wat de reden is dat dit mis blijft gaan en dit hopelijk spoedig op te kunnen lossen. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    wezzel
    Tot op heden ben ik nog steeds niet gebeld.