Opgelost door POSTNL: Voor de 7e, 8e, 9e en 10e keer geen postzegelcode
Details
De klacht
Ik bestel regelmatig postzegelcodes via de app, maar inmiddels voor de 7e, 8e, 9e en 10e keer geen postzegelcode ontvangen. Wel heb ik betaald. Na het betalen met de ING-app word ik teruggestuurd naar de PostNL-app, maar blijf ik hangen op de overzichtspagina. Ik word niet naar de postzegelcode gestuurd en ook staat er geen postzegelcode in de historie. Wanneer ik een postzegelcode aanschaf heb ik ook geen andere apps of webpagina's open staan. Vreemd genoeg kreeg ik bij de 5e transactie wel een postzegelcode.Omdat er zoveel misgaat bij de postzegelcodes de laatste tijd begin ik ernstig te vermoeden dat er een bug in de app zit.
De oplossing
4x € 0,73 terug (oftewel € 2,92).Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.