Klacht POSTNL: voor de tweede keer een pakket is ontzettend vertraagd. Deze keer nog niet in geleverd.

Lapishorizon

Het is de tweede keer dat ik een brievenbuspakket via PostNL stuur en de verzending wordt ontzettend vertraagt. Ik verkoop producten online en mijn klanten verwachten een product die ik heb gestuurd voor te lang. Ze worden boos en vervolgens kan ik een slechte recensie krijgen terwijl het probleem ligt en slechte service ligt aan Postnl!

Na 4 werkdagen zoals ze hebben mij vertelt te doen heb ik geborneerd contact met postNL klanten service maar ik was 14de aan de lijn.

I am sorry if i made spelling or grammer mistakes. I am not a native speaker of Dutch

Ik verwacht dat ze contact met mijn klant nemen en zelf uitleggen dat het aan hun ligt en waarom

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakket niet of met vertraging is aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezien dat u over de betreffende zending reeds contact heeft opgenomen met onze zakelijke Klantenservice. Tot mijn spijt heb ik geen inzage in zakelijke zendingen. U kunt voor verdere vragen het beste contact opnemen met de Klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/contact/ Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie ondervindt.

Lapishorizon
Ik heb weer voor de tweede keer problem met mijn pakket verzending dit is niet normaal!!!