Klacht POSTNL: voor de tweede keer een pakket is ontzettend vertraagd. Deze keer nog niet in geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367834
Gebruiker
Lapishorizon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is de tweede keer dat ik een brievenbuspakket via PostNL stuur en de verzending wordt ontzettend vertraagt. Ik verkoop producten online en mijn klanten verwachten een product die ik heb gestuurd voor te lang. Ze worden boos en vervolgens kan ik een slechte recensie krijgen terwijl het probleem ligt en slechte service ligt aan Postnl!

Na 4 werkdagen zoals ze hebben mij vertelt te doen heb ik geborneerd contact met postNL klanten service maar ik was 14de aan de lijn.

I am sorry if i made spelling or grammer mistakes. I am not a native speaker of Dutch

De oplossing

Ik verwacht dat ze contact met mijn klant nemen en zelf uitleggen dat het aan hun ligt en waarom

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakket niet of met vertraging is aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezien dat u over de betreffende zending reeds contact heeft opgenomen met onze zakelijke Klantenservice. Tot mijn spijt heb ik geen inzage in zakelijke zendingen. U kunt voor verdere vragen het beste contact opnemen met de Klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/contact/ Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie ondervindt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lapishorizon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb weer voor de tweede keer problem met mijn pakket verzending dit is niet normaal!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen