Klacht POSTNL: Voor de tweede keer wordt een pakket direct naar een op/afhaal punt gebracht zonder deze eerst aan t

b hendriks

Voor de tweede keer wordt een pakket direct naar een op/afhaal punt gebracht zonder deze eerst aan te bieden bij mij thuis. Als dat niet vervelend genoeg is wordt het pakket dan niet bij een PostNL locatie bij mij in de buurt afgeleverd maar in het centrum. Ik ben even de weg kwijt qua service en logica bij PostNL Is er iemand die mij kan uitleggen (kom niet aan zetten met "logistieke reden") waarom deze onlogica en klant onvriendelijke manier van werken logisch zou zijn?

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent de bezorging van pakketten uit het buitenland op een afhaallocatie. Graag wil ik dit toelichten.

Alle pakketten uit het buitenland waar kosten bij zijn gekomen gaan direct naar een afhaallocatie. Dit geldt tevens voor alle pakketten die een Nederlandse code krijgen die begint met 3SRETA. Dit is het geval met uw pakket, daarvan is de Nederlandse code nu 3SRETA7213127. Dit heeft te maken met de verzendwijze van de afzender.

b hendriks
Nog steeds onduidelijk waarom het pakket niet bij de dichtsbijzijnde postNL vestiging wordt aangeboden. Wat is de volgende stap? Dat ik het de volgende keer in Amsterdamn moet ophalen???