Klacht POSTNL: Voor de zoveelste keer is voor mij bestemd pakket aangeboden in verkeerd portiek.

Klachtnummer
# 462024
Gebruiker
drostjw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer is mijn pakket aangeboden in het verkeerde portiek. Gevolg: ik zou niet thuis zijn geweest - ik was dus wel thuis! - en dus moet ik het ophalen bij een postnl-locatie. Zonder nitthuis bericht, want dat ligt dus in de brievenbus vd buurman.

De oplossing

Bezorger instrueren beter op huisnummers te letten ipv zomaar ergens aan te bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet handig als de bezorger bij het verkeerde huisadres aanbelt, terwijl u gewoon thuis op deze zending zit te wachten. Ik heb dit dan ook direct naar de leidinggevende van de bezorger doorgezet. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er natuurlijk vanuit gaan dat dit niet weer voor zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen