Klacht POSTNL: Voor de zoveelste keer is voor mij bestemd pakket aangeboden in verkeerd portiek.

# 462024
drostjw

Weer is mijn pakket aangeboden in het verkeerde portiek. Gevolg: ik zou niet thuis zijn geweest - ik was dus wel thuis! - en dus moet ik het ophalen bij een postnl-locatie. Zonder nitthuis bericht, want dat ligt dus in de brievenbus vd buurman.

Bezorger instrueren beter op huisnummers te letten ipv zomaar ergens aan te bellen.

Uiteraard niet handig als de bezorger bij het verkeerde huisadres aanbelt, terwijl u gewoon thuis op deze zending zit te wachten. Ik heb dit dan ook direct naar de leidinggevende van de bezorger doorgezet. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er natuurlijk vanuit gaan dat dit niet weer voor zal komen.