Klacht POSTNL: Voor de zoveelste keer pakket poststuk niet afgeleverd!

PostNL-aan-de-schandpaal

Pakket op 19 december verstuurd naar België en tot op heden niet ontvangen door besteller (en overigens ook niet retour). Vervolgens afgelopen maandag meerdere klachten ingediend bij PostNL en geen reactie en vandaag maar weer opnieuw en jawel hoor, zoals te verwachten de "standaard" PostNL reactie: geld en poststuk kwijt en ook nog eens geen inhoudelijke terugkoppeling en dan noemen ze dat klachten- en klantenservice. Wanneer wordt de incompetentie van PostNL een keer echt aan de schandpaal genageld want dit is voor mij nu niet de eerste keer en ben ook zeker niet de enige. En ondertussen ook doodleuk maar de tarieven blijven verhogen!

PostNL kennende gaat niks doen anders dan klachten "standaard" afwijzen maar waar het neerkomt is dat de betaalde dienst niet geleverd is en geld en het poststuk kwijt ben, wanneer wordt PostNL echt een keer aangepakt en wat mij betreft aan de (media)schandpaal genageld.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar België verstuurd heeft, maar dat deze niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.

PostNL-aan-de-schandpaal
    En jawel hoor, zoals te verwachten een standaard reactie waarbij nu voor de vierde (!) keer om verzendinformatie wordt gevraagd terwijl ik die al drie keer eerder (!) heb opgegeven... . Ik ben zo helemaal klaar met die zgn. "klanten- en klachten service" van PostNL. Kortom: geld en pakket kwijt met dank aan de incompetentie van PostNL.
    Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen inhoudelijke reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.