Klacht POSTNL: Voor de zoveelste keer pakket poststuk niet afgeleverd!

Klachtnummer
# 415415
Gebruiker
PostNL-aan-de-schandpaal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket op 19 december verstuurd naar België en tot op heden niet ontvangen door besteller (en overigens ook niet retour). Vervolgens afgelopen maandag meerdere klachten ingediend bij PostNL en geen reactie en vandaag maar weer opnieuw en jawel hoor, zoals te verwachten de "standaard" PostNL reactie: geld en poststuk kwijt en ook nog eens geen inhoudelijke terugkoppeling en dan noemen ze dat klachten- en klantenservice. Wanneer wordt de incompetentie van PostNL een keer echt aan de schandpaal genageld want dit is voor mij nu niet de eerste keer en ben ook zeker niet de enige. En ondertussen ook doodleuk maar de tarieven blijven verhogen!

De oplossing

PostNL kennende gaat niks doen anders dan klachten "standaard" afwijzen maar waar het neerkomt is dat de betaalde dienst niet geleverd is en geld en het poststuk kwijt ben, wanneer wordt PostNL echt een keer aangepakt en wat mij betreft aan de (media)schandpaal genageld.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar België verstuurd heeft, maar dat deze niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    PostNL-aan-de-schandpaal
    Datum
    En jawel hoor, zoals te verwachten een standaard reactie waarbij nu voor de vierde (!) keer om verzendinformatie wordt gevraagd terwijl ik die al drie keer eerder (!) heb opgegeven... . Ik ben zo helemaal klaar met die zgn. "klanten- en klachten service" van PostNL. Kortom: geld en pakket kwijt met dank aan de incompetentie van PostNL.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

    Helaas hebben wij van u geen inhoudelijke reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen