Klacht POSTNL: Voor jan ... zitten wachten,alweer

Klachtnummer
# 449441
Gebruiker
van D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zit uren te wachten op pakket,krijg ik een uur nadat het tijdvak is verstreken een melding dat het pas dinsdag komt,het is nu zaterdag! Zeer slecht, je houdt er rekening mee omdat ze nog maar eenmaal komen en dan komt er niemand,kutzooi

De oplossing

Compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wij proberen uiteraard om alles zo spoedig mogelijk af te leveren, maar door de huidige situatie is het extreem druk. Dit wordt tevens bij de statusinformatie en op onze site vermeld. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft en dat het bij volgende bestellingen weer wat soepeler zal verlopen. Mocht het echt te lang duren, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen