Klacht POSTNL: Voor mij is een dergelijke leveringstermijn onaanvaardbaar

Handelsonderneming Janus

De leverancier heeft me 2 pakjes van oekraïne ems gestuurd.(EF610523856UA,EF6110533842UA)Vanaf 27-07-2018 zijn ze in Amsterdam met de Held voor douane-inspectie.Ik belde twee keer op het postkantoor en elke keer was er één antwoord-Even geduld aub.Ik vraag hoeveel tijd kun je wachten?

Ik hoop het probleem snel op te lossen

Geachte heer/mevrouw Janus,

Uit uw bericht begrijp ik dat u twee zendingen uit het buitenland verwacht. Tot op heden hebt u deze pakketten nog niet ontvangen en ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

Ik zie dat uw zending met de code: EF610523856UA de Nederlandse code: 3SEPGE3979365 heeft gekregen. Op 26 juli is de aangifte voor uw pakket succesvol afgerond, maar tot op heden is er geen nieuwe scan te zien. Ik denk dan ook dat het verstandig is dat ik hier even voor u achterna ga. Hiervoor heb ik echter nog wel uw e-mail adres nodig. Zou u mij deze kunnen sturen in een reactie op dit bericht?

Helaas hebben wij het andere pakket nog niet ontvangen van de buitenlandse post organisatie. Ik raad u aan om daarover contact op te nemen met de afzender. Deze kan als opdrachtgever contact opnemen met zijn/haar eigen postorganisatie omdat daar betaald is voor de verzending.

Thera
    PostNL