Klacht POSTNL: voor niets op bestelafspraak zitten wachten

louk50

naar bestelafspraak vrije middag genomen. Geen aflevering, dus voor niets vrije middag genomen.

vergoeden van vrije middag

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending vertraging heeft opgelopen en vragen heeft over een mogelijke vergoeding. Ik kan me voorstellen deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is dan ook uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. U heeft dus geen recht op een schadevergoeding.

louk50
geen oplossing. Ontvanger is geen partij voor post.nl terwijl WEL met MIJ de bezorgafspraak is gemaakt. Onrecht heet dit