Klacht POSTNL: voor niets op bestelafspraak zitten wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357681
Gebruiker
louk50
Datum
1 reactie

Details

De klacht

naar bestelafspraak vrije middag genomen. Geen aflevering, dus voor niets vrije middag genomen.

De oplossing

vergoeden van vrije middag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending vertraging heeft opgelopen en vragen heeft over een mogelijke vergoeding. Ik kan me voorstellen deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is dan ook uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. U heeft dus geen recht op een schadevergoeding.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louk50
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing. Ontvanger is geen partij voor post.nl terwijl WEL met MIJ de bezorgafspraak is gemaakt. Onrecht heet dit
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen