Klacht POSTNL: Voorbij rijden zonder te bezorgen

Klachtnummer
# 391516
Gebruiker
Verbaasd78
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Melding dat bezorging niet geslaagd is omdat ik niet thuis zou zijn wanneer ik gewoon thuis was en de bezorger voorbij heb zien rijden.

Gewenste oplossing

Nagaan waarom niet bezorgd is en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van één van onze pakketbezorgers. De pakketbezorger heeft onterecht aangegeven u gemist te hebben. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres;
    - Een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - Een bevestiging dat u wel of geen ‘niet thuis’-briefje in uw brievenbus gevonden heeft.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen