Klacht POSTNL: Voorbij rijden zonder te bezorgen

Verbaasd78

Melding dat bezorging niet geslaagd is omdat ik niet thuis zou zijn wanneer ik gewoon thuis was en de bezorger voorbij heb zien rijden.

Nagaan waarom niet bezorgd is en excuses

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van één van onze pakketbezorgers. De pakketbezorger heeft onterecht aangegeven u gemist te hebben. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mailadres;
    - Een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - Een bevestiging dat u wel of geen ‘niet thuis’-briefje in uw brievenbus gevonden heeft.