Klacht POSTNL: Vreselijke bezorger PostNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286191
Gebruiker
AJJ Schuttevaer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De bezorger die bij ons de pakketten meestal levert is lui en erg onbeleefd. Hij eist van mij dat ik naar beneden kom om te helpen. Als ik te kennen geef dat ik dat niet wil, probeert hij door de intercom een discussie aan te gaan. Onder luid gezucht en gesteun komt hij dan toch maar de pakketjes boven brengen, om mij bij de voordeur lastig te vallen met al zijn onvrede. Ook probeert deze zelfde bezorger alle andere dingen die hij in ons gebouw moet leveren vaak bij ons te dumpen. Zonder dat hij bij de betreffende persoon heeft aangebeld. Met enige regelmaat ‘vergeet’ hij dan bij diegene een briefje in de bus te doen. En alsof dat nog niet erg genoeg is levert hij soms ook nog commentaar op wat we bestellen... Wat een vreselijke bezorger! En wat vervelend dat hij bijna altijd degene is waar we mee te maken hebben!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schuttevaer,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten.

    In een flat mag een bezorger de bewoners verzoeken om naar beneden te komen. Onze bezorgers hebben het in december ontzettend druk en hebben in hun route ontzettend veel pakketten om te bezorgen. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen. In uw bericht geeft u aan dat de bezorger op uw verzoek uiteindelijk wel naar boven komt. U bent uiteraard niet verplicht om pakketten voor andere adressen aan te nemen. Dit kunt u uiteraard weigeren bij de bezorger.

    Aangezien u aangeeft dat de bezorger zeer onbeleefd en commentaar levert op de bestellingen die u doet wil ik hier uiteraard een melding van maken. Zou u mij de barcode van een pakket willen sturen waarbij dit is voorgevallen?

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    AJJ Schuttevaer
    Datum
    Dag Annet,

    Het gaat om de volgende barcode: 3SWVNZ003888796. En nee, ik kan voor deze bezorger zeker geen begrip opbrengen. Ook vind ik niet dat eventuele ‘drukte’ bij PostNL mijn probleem is.

    Groet,
    Andrea

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AJJ Schuttevaer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen