Klacht POSTNL: Vreselijke bezorger PostNL

AJJ Schuttevaer

De bezorger die bij ons de pakketten meestal levert is lui en erg onbeleefd. Hij eist van mij dat ik naar beneden kom om te helpen. Als ik te kennen geef dat ik dat niet wil, probeert hij door de intercom een discussie aan te gaan. Onder luid gezucht en gesteun komt hij dan toch maar de pakketjes boven brengen, om mij bij de voordeur lastig te vallen met al zijn onvrede. Ook probeert deze zelfde bezorger alle andere dingen die hij in ons gebouw moet leveren vaak bij ons te dumpen. Zonder dat hij bij de betreffende persoon heeft aangebeld. Met enige regelmaat ‘vergeet’ hij dan bij diegene een briefje in de bus te doen. En alsof dat nog niet erg genoeg is levert hij soms ook nog commentaar op wat we bestellen... Wat een vreselijke bezorger! En wat vervelend dat hij bijna altijd degene is waar we mee te maken hebben!

Geachte heer, mevrouw Schuttevaer,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten.

In een flat mag een bezorger de bewoners verzoeken om naar beneden te komen. Onze bezorgers hebben het in december ontzettend druk en hebben in hun route ontzettend veel pakketten om te bezorgen. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen. In uw bericht geeft u aan dat de bezorger op uw verzoek uiteindelijk wel naar boven komt. U bent uiteraard niet verplicht om pakketten voor andere adressen aan te nemen. Dit kunt u uiteraard weigeren bij de bezorger.

Aangezien u aangeeft dat de bezorger zeer onbeleefd en commentaar levert op de bestellingen die u doet wil ik hier uiteraard een melding van maken. Zou u mij de barcode van een pakket willen sturen waarbij dit is voorgevallen?

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Annet
    Dag Annet,

Het gaat om de volgende barcode: 3SWVNZ003888796. En nee, ik kan voor deze bezorger zeker geen begrip opbrengen. Ook vind ik niet dat eventuele ‘drukte’ bij PostNL mijn probleem is.

Groet,
    Andrea