Klacht POSTNL: Waar bevindt zich deze brief?

Moestuinen 77

Mijn aangetekende brief, Barcode: RN270129115NL, is op 29 april 2020 verzonden aan postcode 224100 in China. Volgens track en trace in transit. Waar bevindt zich deze brief?

Ik verzoek u onderzoek te doen naar de brief.

Met vriendelijke groet
gezinusoosting43@gmail.com
Of 06 83 973123

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van de aangetekende brief die u naar China heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het niet prettig is, dat deze brief nog niet is aangekomen. Momenteel lopen zendingen naar het buitenland vanwege het coronavirus vertragingen op. Op onze website vind u de laatste informatie over de verstoringen in postverzending door het coronavirus; www.postnl.nl/isa Ik hoop dat u spoedig een update in de status zal zien. De termijn nadat er een onderzoek kan worden ingesteld is inmiddels bijgesteld naar 50 dagen. Zodra de zending langer onderweg is dan deze termijn kan er onderzoek worden gedaan. Tot die tijd kan ik u enkel verzoeken om het af te wachten. Ik zie tevens dat u uw telefoonnummer en e-mail adres openbaar in uw bericht heeft vermeld. Wellicht is het verstandig om deze informatie te verwijderen.

Moestuinen 77
Er is geen oplossing aangeboden. Slechts geduldig blijven wachten. Deze brief is zeer belangrijk voor de ontvanger. PostNL geeft de schuld aan een virus. Vreemd genoeg wordt in China de post normaal bezorgd.