Klacht POSTNL: Waar bevindt zich deze brief?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447497
Gebruiker
Moestuinen 77
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn aangetekende brief, Barcode: RN270129115NL, is op 29 april 2020 verzonden aan postcode 224100 in China. Volgens track en trace in transit. Waar bevindt zich deze brief?

De oplossing

Ik verzoek u onderzoek te doen naar de brief.

Met vriendelijke groet
gezinusoosting43@gmail.com
Of 06 83 973123

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van de aangetekende brief die u naar China heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat het niet prettig is, dat deze brief nog niet is aangekomen. Momenteel lopen zendingen naar het buitenland vanwege het coronavirus vertragingen op. Op onze website vind u de laatste informatie over de verstoringen in postverzending door het coronavirus; www.postnl.nl/isa Ik hoop dat u spoedig een update in de status zal zien. De termijn nadat er een onderzoek kan worden ingesteld is inmiddels bijgesteld naar 50 dagen. Zodra de zending langer onderweg is dan deze termijn kan er onderzoek worden gedaan. Tot die tijd kan ik u enkel verzoeken om het af te wachten. Ik zie tevens dat u uw telefoonnummer en e-mail adres openbaar in uw bericht heeft vermeld. Wellicht is het verstandig om deze informatie te verwijderen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moestuinen 77
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Slechts geduldig blijven wachten. Deze brief is zeer belangrijk voor de ontvanger. PostNL geeft de schuld aan een virus. Vreemd genoeg wordt in China de post normaal bezorgd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen