Klacht POSTNL: Waar blijft mij antwoord en of oplossing?

Klachtnummer
# 251938
Gebruiker
niet correct
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord of oplossing van mijn ingediende klacht, nu krijg ik een mail dat mijn klacht bijna is verlopen, hoe is dit nou mogelijk? Het gaat om een spoed service naar Thailand 64,50 die pas 14 dagen later aan is gekomen.

De oplossing


1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Massij,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u zich afvraagt waarom uw klacht bijna is verlopen. De exacte reden hiervan kan ik zo niet achterhalen; er wordt namelijk nog druk aan uw klacht gewerkt. Ik heb het onderzoek aangaande deze klacht er direct bij gepakt en zie staan dat er op 09-01-2017 een brief naar u is verzonden vanuit ons onderzoeksteam. Zij hebben u geprobeerd te bellen, echter kregen zij geen gehoor. Om deze reden is er een brief naar u verzonden. U zult deze brief zo spoedig mogelijk ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen