Opgelost door POSTNL: Waar blijft mijn pakket!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 385553
Gebruiker
EB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Status van mijn pakket uit Zuid Korea is als volgt: NLHAGI, Arrival at inward office of exchange 2019-08-08 07:55. Pakket is al in NL maar wordt vastgehouden of is kwijtgeraakt geen idee! PostNL via chat hierover gevraagd en hun antwoord is dat ik maar langer moet wachten! Nou mooi is dat straks geen pakket, geld kwijt en omdat ik zo lang moet wachten kans op refund wel vergeten.

Gewenste oplossing

Graag mijn pakket opsporen en deze naar mijn toesturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is uw zending tot op heden niet aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. Het lijkt er op dat uw zending wel al in Nederland is aangekomen, namelijk in het internationale sorteercentrum. Hier komen alle pakketten van over de hele wereld samen en worden vanuit daar overgedragen aan verschillende post organisaties. Ik raad u daarom ook aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als opdrachtgever van de zending, een onderzoek uit laten voeren bij de postorganisatie waarmee de zending is verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen