Opgelost door POSTNL: Waar blijft mijn pakket!

content Opgelost
EB

Status van mijn pakket uit Zuid Korea is als volgt: NLHAGI, Arrival at inward office of exchange 2019-08-08 07:55. Pakket is al in NL maar wordt vastgehouden of is kwijtgeraakt geen idee! PostNL via chat hierover gevraagd en hun antwoord is dat ik maar langer moet wachten! Nou mooi is dat straks geen pakket, geld kwijt en omdat ik zo lang moet wachten kans op refund wel vergeten.

Graag mijn pakket opsporen en deze naar mijn toesturen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is uw zending tot op heden niet aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. Het lijkt er op dat uw zending wel al in Nederland is aangekomen, namelijk in het internationale sorteercentrum. Hier komen alle pakketten van over de hele wereld samen en worden vanuit daar overgedragen aan verschillende post organisaties. Ik raad u daarom ook aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als opdrachtgever van de zending, een onderzoek uit laten voeren bij de postorganisatie waarmee de zending is verzonden.