Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakket?

Klachtnummer
# 489810
Gebruiker
J. Daal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 pakketten van Aliexpress staan al weken op bezorgtijd onbekend. De pakketten zijn allang in Nederland aangekomen en moeten enkel nog bezorgd worden door postnl.

De oplossing

Mijn 2 pakketten opsporen en afleveren.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace codes;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat beide zendingen al bij ons binnen zouden zijn. Ik heb dit net gecontroleerd, maar de zendingen zijn alleen bij ons aangemeld voor de verzending. Beide zendingen zijn helaas nog niet fysiek bij ons binnen gekomen. Hierdoor hebben we de zendingen ook nog niet kunnen bezorgen. Zodra wij ze wel binnen hebben, doen we uiteraard ons best om de zendingen zo snel mogelijk bij jou af te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen