Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakket?

J. Daal

2 pakketten van Aliexpress staan al weken op bezorgtijd onbekend. De pakketten zijn allang in Nederland aangekomen en moeten enkel nog bezorgd worden door postnl.

Mijn 2 pakketten opsporen en afleveren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

- de Track & Trace codes;
    - uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat beide zendingen al bij ons binnen zouden zijn. Ik heb dit net gecontroleerd, maar de zendingen zijn alleen bij ons aangemeld voor de verzending. Beide zendingen zijn helaas nog niet fysiek bij ons binnen gekomen. Hierdoor hebben we de zendingen ook nog niet kunnen bezorgen. Zodra wij ze wel binnen hebben, doen we uiteraard ons best om de zendingen zo snel mogelijk bij jou af te leveren.