Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakket !!

Stef

Bete Lezers,

Ik heb rond 13 februari 2015 een paar motorspiegels gekocht op ebay. Deze zouden geleverd worden met Post NL pakket service. In de handige app van Post NL kon ik zien dat deze op 17 februari 2015 tussen 16:00 en 18:00 bezorgt zou worden. Ik dus netjes thuis blijven en wachten. Op 17 feb omstreeks 17:00 uur keek ik even op de app en stond er tot mijn verbazing dat de bezorger op de 18e zou komen. Ik de 18e omstreeks de zelfde tijd wachten stond er dat hij de 19e zou komen. Dit gedoe gaat door tot en met vandaag en nu staat er dat hij de 20e gaat komen ?!. Waar blijft mijn pakket Poat NL ?

z.s.m. mijn pakket ontvangen !!

Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw melding op deze site, bericht ik u als volgt.Inmiddels zie ik dat het pakket is geleverd op 23 februari 2015. De reden dat deze meldingen niet juist zijn geweest in MijnPakket, is dat u de buitenlandse code heeft gebruikt. Hierdoor ziet u de scans uit het buitenland. Met de Nederlandse barcode 3SRIMU1131222 kunt u de binnenlandse updates bekijken. Mocht het voorkomen dat u opnieuw een pakket verwacht kunt bij onze klantenservice of eventueel op twitter en facebook de Nederlandse barcode opvragen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise