Opgelost door POSTNL: Waar blijft mijn pakket en waar is het pakket??

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 340495
Gebruiker
Macnac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via USPS op 12 december naar Nederland. Sinds 19 december staat er departed Amsterdam. Maar nu is onbekend waar pakket verblijft.

De oplossing

Mij benadert en zorgt dat ik pakket ontvang. Is zakelijk en ik moet leveren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Macnac
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket zou vandaag zijn aangekomen in NL, hetgeen niet juist is, nl 19 december volgens USPS..Het duurt nu nog enkele werkdagen dat ik het via barcode kan traceren. Afijn ronduit slecht van Postnl.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen