Klacht POSTNL: waar blijft mijn pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279016
Gebruiker
Ger Brouwer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

mijn bestelling wordt vast gehouden vanaf 12 septemberdoor de douane maar deze zeggen dat het is afgeleverd aan postnl

De oplossing

mijn pakket krijgen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Brouwer,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u dit pakket uit het buitenland tot op heden niet heeft ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.

    Ik heb de status van uw pakket bekeken en ik zie dat de Nederlandse barcode 3SEPGE3767343 is. Ik zie tevens dat er een melding voor u is gemaakt omdat u de formulieren voor de afronding van de aangifte bij douane niet had ontvangen. Er zullen zo snel mogelijk nieuwe formulieren worden verzonden. Mocht u deze niet spoedig ontvangen dan kunt u het formulier eventueel online invullen;

    https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/bericht-van-aankomst/

    Ik hoop dat u het pakket spoedig in ontvangst kan nemen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Ger Brouwer
    Datum
    Ik heb contact gehad met postnl,ze zouden het nakijken en mij bericht geven.Ik heb er niets meer van gehoord.Ik heb ook de formulieren digitaal verstuurd,nergens reactie op.Ook het trackingnummer is niet bekend zeggen ze.Ik heb contact gehad met de douane en die zegt als postnl contact opneemt met hun het binnen een minuut gebeurt is maar postnl zegt dit niet te kunnen.Ik heb nog steeds mijn pakket niet en wil deze klacht dan ook niet laten verlopen.Wat nu te doen ?
  3. Auteur
    Ger Brouwer
    Datum
    Weer contact gehad zonder succes.Mensen,los dit nou eens een keer op voor me en geef me nu eens een keer antwoord.Ik word hier hartstikke ziek van.Wacht weer op antwoord en schakel anders justitiële instanties in
  4. Auteur
    Ger Brouwer
    Datum
    Ik wacht nog steeds op bericht.Volgens radar moet postnl een dfc code kunnen geven van de douane.Kunnen ze dit niet dan ligt het pakket gewoon bij inklaring van de postnl zelf.Dit konden ze me niet geven dus personeel weet er niets van.Wordt nu toch wel eens tijd dat het in orde wordt gemaakt en ik mijn pakket binnenkrijg.Ze houden je ook nergens mee op de hoogte.Laat me a.u.b wat weten.Ppersoneel zegt dat het nog steeds bij douane ligt,ik heb al meermalen de formulieren ingevuld en douane zegt dat postnl maar 1 telefoontje hoeft te geven en ik mijn pakket zo binnen heb,alleen postnl doet dit niet.Ik wil nu wel eens duidelijkheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ger Brouwer
Datum
Uiteindelijke oplossing Helemaal niets,ligt bij de douane zeggen ze en weten niet waarvoor.Kunnen mij ook geen DFC code geven.Ik ben ten einde raad,weet niet meer wat te doen?Zorg dat mijn pakket bij mij thuis wordt afgeleverd!!!!!!###!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry