Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakket

Klachtnummer
# 449732
Gebruiker
MLPDESIGN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bij aliexpress besteld en aangekomen in nl op 15 mei. Als ik pakketnr invul staat hij als klaar voor verzending op 19 april en nu op 1 juni staat ie nog steeds als klaar voor verzending. Graag zou ik willen weten waar mijn pakket blijft want m'n bedrijf waar ik het voor gebruik ligt sinds 3 dagen stil omdat het onderdeel wat ik besteld heb een belangrijk onderdeel van mijn co2 laser is

De oplossing

Zorgen dat m'n pakket zo snel mogelijk geleverd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u wacht op uw bestelling via AliExpress. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wanneer de zending afgeleverd zal worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik geen enkele informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons niet bekend is. Mogelijk is er vertraging ontstaan naar aanleiding van de situatie rond het coronavirus, pakketten doen er momenteel langer over om aan te komen op de plaats van bestemming. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending via de verzendende postorganisatie een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken en kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

    Voor toekomstige zendingen uit het buitenland kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend en verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Het klopt dus dat u nog geen informatie kunt vinden als u op dit moment de status op deze website probeert te bekijken, want de zending is niet bekend bij PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen