Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakketje?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335472
Gebruiker
XXS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zou vorige week vrijdag een pakketje ontvangen, 7 dagen later nog steeds geen bezorger gezien. Geen probleem dat het iets langer duurt maar dit is toch een teleurstelling voor het komende weekend.

De oplossing

Dar ze morgen mijn pakket bezorgen zodat er dit weekend toch nog een cadeau te geven is.

2 reacties

  1. Auteur
    XXS
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen..
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van Camfort,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

    Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

    Mocht de zending, 5 werkdagen na verzenddatum nog niet zijn afgeleverd, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL.

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
XXS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een standaard reactie die niet aansluit bij de vraag. De bestelling zou worden geleverd op d.d. 23 november 2018 en is tot op heden d.d. 5 december nog steeds niet ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen