Opgelost door POSTNL: Waar blijft mijn pakketje?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 565541
Gebruiker
Waar blijft mijn pakket?
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een week geleden is er voor mij, vanuit België, een pakketje afgegeven voor verzending echter tot op heden krijg ik nog steeds de melding: Bezorgtijd nog onbekend. Zending is ontvangen door PostNL.
Graag zou ik willen weten wanneer ik mijn pakketje in ontvangst zou kunnen nemen.

Gewenste oplossing

Nakijken waar mijn pakketje uithangt en wanneer het geleverd gaat worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek gaf u aan dat u inmiddels ook contact heeft opgenomen met de afzender. Uit het onderzoek van de afzender is gebleken dat uw zending per abuis op de PostNL-locatie in België is blijven liggen. Ik hoop nogmaals oprecht dat u uw zending spoedig ontvangt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen