Opgelost door POSTNL: Waar blijft mijn pakketje?

content Opgelost
Waar blijft mijn pakket?

Een week geleden is er voor mij, vanuit België, een pakketje afgegeven voor verzending echter tot op heden krijg ik nog steeds de melding: Bezorgtijd nog onbekend. Zending is ontvangen door PostNL.
Graag zou ik willen weten wanneer ik mijn pakketje in ontvangst zou kunnen nemen.

Nakijken waar mijn pakketje uithangt en wanneer het geleverd gaat worden.

Geachte heer,

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek gaf u aan dat u inmiddels ook contact heeft opgenomen met de afzender. Uit het onderzoek van de afzender is gebleken dat uw zending per abuis op de PostNL-locatie in België is blijven liggen. Ik hoop nogmaals oprecht dat u uw zending spoedig ontvangt.