Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakketje m

Thomas

Ik heb eind november een bestelling geplaatst die volgens USPS op 6 december is over gedragen aan PostNL. Echter heb ik tot op heden nog geen pakketje of verdere informatie ontvangen. Op 12 december heeft USPS een inquiry gestart naar de status waar PostNL binnen 32 dagen op zou moeten reageren, helaas is dit ook nog niet gebeurd.

Ik wil weten wat er met mijn pakketje is gebeurd en wanneer ik deze kan verwachten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is er nog geen informatie te vinden. Aangezien het pakket al in november is verzonden adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever voor de verzending van het pakket een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst. Ik heb geen onderzoek in mijn systeem kunnen vinden, als het pakket hier niet te traceren is kan er vanuit Nederland geen onderzoek worden ingesteld.

Thomas