Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakketje m

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 417412
Gebruiker
Thomas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind november een bestelling geplaatst die volgens USPS op 6 december is over gedragen aan PostNL. Echter heb ik tot op heden nog geen pakketje of verdere informatie ontvangen. Op 12 december heeft USPS een inquiry gestart naar de status waar PostNL binnen 32 dagen op zou moeten reageren, helaas is dit ook nog niet gebeurd.

De oplossing

Ik wil weten wat er met mijn pakketje is gebeurd en wanneer ik deze kan verwachten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is er nog geen informatie te vinden. Aangezien het pakket al in november is verzonden adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever voor de verzending van het pakket een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst. Ik heb geen onderzoek in mijn systeem kunnen vinden, als het pakket hier niet te traceren is kan er vanuit Nederland geen onderzoek worden ingesteld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thomas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen