Klacht POSTNL: Waar blijft mijn pakketje

kees53

volgens het track & trace nummer zou mijn pakketje vrijdag 26 juni bezorgd worden
daarna de melding dat het niet is gelukt en dat ik het track & trace in de gaten moet houden
nu 1 juli nog steeds geen pakketje ontvangen en volgens het track & trace is het pakketje woensdag 24 door postnl ontvangen en gesorteerd
maar vrijdag 26 juni wordt mijn pakketje bij postnl verwacht

vr 26 jun.15:11Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
wo 24 jun.23:43NLZending is gesorteerd
wo 24 jun.23:43NLZending is ontvangen door PostNL

dit is in korte tijd mijn 5 de bestelling bij Aliexpress wat bij postnl zoek raakt

dat mijn pakketje zo snel mogelijk wordt afgeleverd

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat het niet fijn is om lang op uw bestelling te wachten, zeker als eerdere bestellingen niet zijn aangekomen. Ik heb de status bekeken en ik zie dat uw pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden. Ik hoop dat u snel weer een update zal gaan zien. Mocht het pakket niet spoedig aankomen, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden, is een onderzoek niet mogelijk. Maar ik verwacht dat het nog wel in orde komt en dat de vertraging met de drukte te maken heeft.

kees53
dit is een standaard oplossing waar ik niets mee kan ik zie GEEN verklaring op het volgende op woensdag 24 juni 23.43 - zending is ontvangen door PostNL woensdag 24 juni 23.43 - Zending is gesorteerd en op Vrij. 26 juni 15.11 - Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL en dat terwijl op woensdag 24 juni de Zending al door PostNL is ontvangen en gesorteerd