Klacht POSTNL: Waar blijft mijn post?

Klachtnummer
# 450799
Gebruiker
DS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb iets besteld vanuit Slovenië, op de tracking staat dat het sinds 2-6 al in "NLHAGI" is maar zie maar niks en ook geen update van wat nu

De oplossing

Uitzoeken waar mijn post is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. U vraagt zich af wanneer het uw kant op komt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb mijn systeem gecontroleerd en zie ook dat het op 2 juni in NL is aangekomen. Momenteel ligt het nog bij de douane en moet het nog verder verwerkt worden. Mede door de drukte kan het momenteel wat langer duren dan dat je van ons gewend bent. Ik verwacht dat het in de loop van komende tijd alsnog bezorgd wordt. Ik moet u dan ook vragen om het nog even af te wachten. Is er in de loop van volgende week nog steeds geen update, dan mag u altijd weer even informeren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen