Klacht POSTNL: Waar blijft mijn post?

DS

Ik heb iets besteld vanuit Slovenië, op de tracking staat dat het sinds 2-6 al in "NLHAGI" is maar zie maar niks en ook geen update van wat nu

Uitzoeken waar mijn post is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. U vraagt zich af wanneer het uw kant op komt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem gecontroleerd en zie ook dat het op 2 juni in NL is aangekomen. Momenteel ligt het nog bij de douane en moet het nog verder verwerkt worden. Mede door de drukte kan het momenteel wat langer duren dan dat je van ons gewend bent. Ik verwacht dat het in de loop van komende tijd alsnog bezorgd wordt. Ik moet u dan ook vragen om het nog even af te wachten. Is er in de loop van volgende week nog steeds geen update, dan mag u altijd weer even informeren.