Klacht POSTNL: Waar blijft mijn post. En ontsla eens een keer al die criminelen die bij jullie werken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448086
Gebruiker
SebastiaanRenes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht sinds 13 mei op een klein pakketje, nog niks binnen, wel bij postnl volgens de app.
vandaag zou er een pakket bezorgd worden, dat is in ééns morgen geworden.
pakketjes verdwijnen, pakketjes worden voor de deur gezet en de bezorger gaat weer weg.
Ongelofelijk wat is Postnl een KUT bedrijf, Ik zou mijn eigen kapot schamen als ik met hun naam rond moest lopen.UM870003796CN

De oplossing

Zorgen dat mijn post bezorgd word, maar ze zullen wel niks met dit bericht doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verwachte pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u zich afvraagt waar het pakketje uit de app is gebleven. Helaas is het niet mogelijk om dit pakketje te traceren, omdat de barcode met een 'u' begint. Deze 'u' staat voor 'untracked'. Ik heb de vermissing van uw pakketje geregistreerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. De leidinggevende van de verantwoordelijke afdeling zal de vermissing met de medewerkers binnen uw postcodegebied bespreken. Ook zal de leidinggevende nagaan of hier sprake is van een structureel probleem en waar mogelijk de interne processen en dienstverlening proberen te verbeteren. Een persoonlijke terugkoppeling ontvangt u niet, omdat de exacte oorzaak van de vermissing niet te achterhalen is. U kunt contact opnemen met de afzender van het pakketje voor een passende oplossing.

    Uw andere pakket is pas sinds vannacht in één van onze sorteercentra gescand. Ik verwacht daarom dat dit pakket spoedig bij u zal worden bezorgd. U kunt de track en trace pagina in de gaten houden voor actuele informatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SebastiaanRenes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niks meer gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen