Klacht POSTNL: waar blijft onbestelbare post?
Details
De klacht
Er is na 15 Nov. een brief naar ons gestuurd met een verkeerd huis nummer.op jullie site staat
Wat gebeurt er met onbestelbare post?
Brieven of pakketten die we niet kunnen bezorgen, komen terecht op de afdeling Onbestelbare Stukken in Den Haag.
Bewaard of vernietigd
Wij mogen van de rechter de brief of het pakket openen om de bestemming of de herkomst ervan te achterhalen. Lukt dit niet, dan wordt de brief of het pakket vernietigd. Vermoeden wij dat de brief of het pakket waarde heeft? Dan wordt de post een jaar bewaard. Ook foto-, film- en diarolletjes die uit de verpakking zijn geraakt, worden naar de afdeling Onbestelbare Stukken gestuurd.
Nu heb ik op 15-12 om 14.25 gebeld naar jullie service nummer 0900990 die wist het bestaan van deze afdeling NIETS af en kon mij ook niet verder helpen. wie kan ik hier verder over bellen
De oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.