Klacht POSTNL: Waar blijven mijn andere 10 pakketten?

Klachtnummer
# 479867
Gebruiker
Zuidersma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag,

Graag zou ik nog wat meer uitleg willen over mijn vorige klacht die ik hier heb geplaatst #479327
Ik zie inderdaad in de app van PostNL dat er op 28-7-2020 iets retour is gestuurd. Al mijn poststukken worden op verschillende data verstuurd. In de bijlage vindt u de poststukken die zijn retour gestuurd en ook andere poststukken die nog niet zijn ontvangen. NB het zijn brievenbus pakkketen, dus ik snap even niet waarom ze worden teruggestuurd.

De oplossing

Het niet aankomen van 10 poststukken in 1,5 maand tijd vind ik best wel veel . Daarom zou ik graag willen dat er een onderzoek intern wordt gestart wat er mis gaat, zodat ik de volgende keer wel mijn pakketjes kan ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw eerder ingediende klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik u niets anders vertellen dan wat mijn collega's u eerder hebben aangegeven. De codes die u doorstuurt zijn van pakketten die binnen Nederland per briefpost verder gaan. Deze kunnen wij derhalve ook niet traceren. Er is een melding gemaakt, waarmee we de bezorging in uw gebied in de gaten zullen blijven houden. Voor het toezenden van nieuwe pakketten dient u contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen