Klacht POSTNL: Waar blijven mijn andere 10 pakketten?

Zuidersma

Goedemiddag,

Graag zou ik nog wat meer uitleg willen over mijn vorige klacht die ik hier heb geplaatst #479327
Ik zie inderdaad in de app van PostNL dat er op 28-7-2020 iets retour is gestuurd. Al mijn poststukken worden op verschillende data verstuurd. In de bijlage vindt u de poststukken die zijn retour gestuurd en ook andere poststukken die nog niet zijn ontvangen. NB het zijn brievenbus pakkketen, dus ik snap even niet waarom ze worden teruggestuurd.

Het niet aankomen van 10 poststukken in 1,5 maand tijd vind ik best wel veel . Daarom zou ik graag willen dat er een onderzoek intern wordt gestart wat er mis gaat, zodat ik de volgende keer wel mijn pakketjes kan ontvangen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw eerder ingediende klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik u niets anders vertellen dan wat mijn collega's u eerder hebben aangegeven. De codes die u doorstuurt zijn van pakketten die binnen Nederland per briefpost verder gaan. Deze kunnen wij derhalve ook niet traceren. Er is een melding gemaakt, waarmee we de bezorging in uw gebied in de gaten zullen blijven houden. Voor het toezenden van nieuwe pakketten dient u contact op te nemen met de afzender.