Klacht POSTNL: Waar haal ik mijn pakket op?

KC

Ik heb vanuit de Verenigde Staten een pakketje besteld. Deze is met USPS verzonden. Ik heb een track en trace van USPS ontvangen, en de laatste status geeft aan dat het 'available for pick up at collection point' is. Is dat een collection point van Postnl?

Dat word uitgezocht waar ik mijn pakket kan ophalen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u de status van uw pakket niet heeft kunnen achterhalen. Ik wil u dan ook adviseren om gebruik te maken van onze app zodat u op de hoogte blijft van zendingen die naar u onderweg zijn.

Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels van het servicepunt afgehaald. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.