Opgelost door POSTNL: Waar is aangetekend internationale pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 489757
Gebruiker
Svmvh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte, ik heb 12 oktober een pakket aangetekend verzonden naar Oekraïne, 13.10.2020 is dit pakket verzonden naar het land van de bestemming, vandaag is 25 oktober, maar het pakket Is nog niet aangekomen in Oekraïne. Overkomstduur volgens PostNL 7 tot 11 werkdagen.
Met welke transport is dit verstuurd? Meestal internationale zendingen gaan met vliegtuigen, nu lijkt het met de pardentransport...
Ik wil weten met welke transport bedrijf is dit pakket naar Oekraïne verzonden en war is dit pakket nu?
Alvast dank voor de antwoord.

De oplossing

Internationale pakket aangetekend opzoeken: waar is verzondene pakket?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden aangetekend pakket naar Oekraïne. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt over de bezorging van het door u verzonden aangetekende pakket. Gelukkig heb ik goed nieuws voor u en de geadresseerde. Het pakket is vandaag, maandag 26 oktober, aangekomen in Oekraïne. Het verdere verloop van de bezorging kan gevolgd worden via de website van Ukrposhta (https://track.ukrposhta.ua/tracking_EN.html).

    Als gevolg van COVID-19 kan de bezorging van pakketten in het buitenland langer duren dan u bent gewend. Meer hierover leest u op https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Svmvh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor de snelle antwoord, en nog bedankt dat naar de check van Post NL de Post van Oekraïne ook in beweging is gekomen- de pakket was gelijk gevonden en in 2 dagen naar de geadresseerde geleverd!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen