Klacht POSTNL: Waar is de inhoud van mijn zending gebleven!?
Details
Klacht
Mijn pakket is niet aangekomen bij de ontvanger. Het is al toegekend aan de telefoon dat er sprake is van gewichtsverlies tijdens de zending. Het betreft zending met de volgende track and trace nummer: (zie aanvullende gegevens). De zending is op 22 mei afgeleverd. Ik heb inmiddels al 4 tot 5 keer telefonisch zowel als via de website contact met hen gehad. Iedere keer wordt mij verzocht om te wachten we zijn nu inmiddels al bijna 2 maanden verder en er is tot op heden nog helemaal niets gebeurd. Dit is uiterst vervelend en schandalig. Daarnaast is de ontvanger van de zending razend op mij en terecht ook, meneer zet mij ernstig onder druk en dit is super vervelend. Ik ben radeloos en POSTNL helpt mij niet verder. Wat moet ik doen? HELP!Gewenste oplossing
Start het onderzoek die jullie mij alvanaf het begin hebben beloofd te starten. Ik wil weten wat er is gebeurt met de zending!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.