Klacht POSTNL: Waar is de inhoud van mijn zending gebleven!?

T.Sacihan

Mijn pakket is niet aangekomen bij de ontvanger. Het is al toegekend aan de telefoon dat er sprake is van gewichtsverlies tijdens de zending. Het betreft zending met de volgende track and trace nummer: (zie aanvullende gegevens). De zending is op 22 mei afgeleverd. Ik heb inmiddels al 4 tot 5 keer telefonisch zowel als via de website contact met hen gehad. Iedere keer wordt mij verzocht om te wachten we zijn nu inmiddels al bijna 2 maanden verder en er is tot op heden nog helemaal niets gebeurd. Dit is uiterst vervelend en schandalig. Daarnaast is de ontvanger van de zending razend op mij en terecht ook, meneer zet mij ernstig onder druk en dit is super vervelend. Ik ben radeloos en POSTNL helpt mij niet verder. Wat moet ik doen? HELP!

Start het onderzoek die jullie mij alvanaf het begin hebben beloofd te starten. Ik wil weten wat er is gebeurt met de zending!
Wachten. Ik heb helemaal niets gehad aan het advies. Ik ben nou al 2 maanden aan het wachten bij een wacht termijn van 2 weken. HOE LANG MOET IK NOG WACHTEN. Schreeuw ik door mijn hoofd heen!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op een update omtrent het onderzoek naar uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. Het onderzoek is doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik begrijp dat dit ontzettend frustrerend is maar kan de behandeling van het onderzoek tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u binnen enkele werkdagen bericht zult krijgen over de stand van zaken. Ik verzoek u om het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.