Klacht POSTNL: Waar is dit pakket

RSK

Pakket staat als afgeleverd maar nooit iets ontvangen. Ook op plaatselijk postkantoor geen pakket

Uitzoeken waar mijn pakket is met code

Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt wanneer u in de status ziet dat het pakket is afgeleverd en u het niet heeft ontvangen. Ik heb de status voor u nagekeken, maar ik zie dat het bezorgadres niet overeenkomt met uw adres, zowel de de postcode en het huisnummer komen niet overeen. Ik mag wegens de privacy dit adres niet noemen. Ik adviseer u om voor meer informatie en een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee.

RSK
geen