Klacht POSTNL: Waar is dit pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452444
Gebruiker
RSK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket staat als afgeleverd maar nooit iets ontvangen. Ook op plaatselijk postkantoor geen pakket

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is met code

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt wanneer u in de status ziet dat het pakket is afgeleverd en u het niet heeft ontvangen. Ik heb de status voor u nagekeken, maar ik zie dat het bezorgadres niet overeenkomt met uw adres, zowel de de postcode en het huisnummer komen niet overeen. Ik mag wegens de privacy dit adres niet noemen. Ik adviseer u om voor meer informatie en een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RSK
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen